  • Data: 2005-09-23 22:01:28
    Temat: Re: czy w kampanii wyborczej można stosować takie metody??
    Od: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kesser napisał(a):
    > Witam
    > Dziś rano na mój prywatny telefon stacjonarny zadzwonił automat z
    > nagranym głosem p.Olejniczaka i nawijał o wyborach. Zadzwoniłem na
    > błękitną linię, pani przyznała mi rację że to nie ładnie ale TPSA nic do
    > tego nie ma bo są książki telefoniczne itd. Wszystko fajnie tylko
    > pytanie czy taka nachalność jest dozwolona przez prawo tym bardziej, że
    > pewnie społecznie jest nie akceptowalna??

    Nie ciebie jednego spotkała ta przykrość :]
    Wątpię jednak by dąło się coś z tym zrobić.
    Teoretycznie można uznać to za spam na tej podstawie dochodzić jakichś
    roszczeń.
    Można sie 'zamerykanizować' i uznać, że dostałeś uszczerbku psychicznego
    wysłuchując tych bzdur. A jeśli np. w przeszłości dyłeś ty lub ktoś z
    twojej rodziny gnębiony przez komunistów dowodzić że obecne sld jest
    spadkobierca pzpr i tym bardziej masz większy uszczerbek na zdrowiu ;)

    Powazniej, to jesli nie miałeś zstrzeżenia o podobnej formie jak np.
    pocztowe niedostarczanie druków bezadresowych to chyba cięzko będzie
    dochodzić czegokolwiek.
    Pytanie tylko gdzie takie zastrzeżenie zrobić?
    Jesli usługi dla Olejniczaka nie świadczyła tpsa to nie zabardzo wiem
    gdzie można skutecznie takie coś zastrzec.

    Paweł