  • Data: 2005-09-24 07:29:22
    Temat: Re: czy w kampanii wyborczej można stosować takie metody??
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]

    A jakby każdy zgłosił sprzeciw do Państwowej Komisji Wyborczej to czy
    mogłoby to coś poskutkować?? Obawiam się, że za cztery lata kampania
    przybierze np. taki formy. Rano otworzę oczy, a tu kandydat z partii x
    wręczy mi balonika i uprzejmie zakomunikuje, iż włamał się do mnie by
    mnie zachęcić do jego sprawy.