  • Data: 2007-11-12 12:29:21
    Temat: Re: czy to zniesławienie? (długie)
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 11, 6:22 pm, KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl> wrote:

    > A to do tego trzeba dyplom ? O matko .. a ja uczyłem Javy, Oracle,
    > administracji Unixow ... a nie mam mgr inz informatyki. Tylko czekac az
    > ktorys "klient" opisze jakies oszczerstwa za to, ze dziecko jest mało
    > inteligentne i nie przyswaja sobie wiedzy :)
    >
    > Ciekawe ile naszych "gwiazd" ma dyplom ...
    >
    > --
    > Krzysztof, Kraków,http://kp.oz.pl

    Uczyles na autoryzowanym kursie oracle? Czy uczyles w jakims tam
    "centrum szkoleniowym" wydajac na koncu dyplom zrobiony z template?
    z tego co wyczytalem to ten ktory uczy dzieci moze byc nauczycielem
    muzyki.
    Ale takiej w klasach 1-3. czyli ze zagrac na pianinie potrafi ale
    raczej piosenki harcerskie niz nokturn chopina. Najlatwiej skoro podal
    gdzie szkole ukocznyl wejsc tam i przeczytac w jakim kierunku i celu
    uczelnia ksztalci. Bo z tego co wyczytalem to wlasnie takie osoby
    ktore sa opiekunami grup muzycznych.