  • Data: 2003-11-29 19:59:09
    Temat: Re: czy to legalny windows?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj rzecze:
    > Już wiem, że nie prawnikiem, no to pytam więc jak nie prawnikiem to kim?

    To znaczy, że pytasz kim jestem z zawodu, tak ?

    > [resztę bzdur wyciąłem, bo nie ma tam nic o twoim wykształceniu]

    Moje wykształcenie nie jest tematem tego wątku i możesz się z nim
    zapoznać na mojej stronie http://www.elita.pl/arek/

    Co nazwałeś "resztą bzdur" ?
    Stanowisko Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji?
    Pozwól, że zacytuję konkluzję skoro nie chciało Ci się czytać całego wywodu:
    "Naszym zdaniem, nie ulega wątpliwości, że to nie "licencja" jest przedmiotem
    obrotu, lecz egzemplarz oprogramowania."

    Ich też będziesz pytał kim są z wykształcenia albo pisał, że to
    "wierutne bzdury na temat licencji" ?

    ubawiony
    Arek

    --