  • Data: 2008-11-01 15:11:51
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:

    > Litości!
    > Ja rozumiem, że nie jest to grupa dla prawników sensu stricte, ale litości!
    >
    > Jeżeli NIE WIESZ co znaczy publiczne udostępnianie to zapoznaj się z
    > tego definicją w ustawach i dopiero potem o tym paplaj.

    Chyba Ci ciśnienie skoczyło z braku wiedzy na temat tego
    w jaki sposób udostępniasz dostęp do swojego hot-spota.
    To jest dostęp publiczny, ale wymyśl coś,
    by ten dostęp określić inaczej niż publiczny.
    Polecam zapoznanie się z podstawowymi informacjami w temacie:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Hotspot

    --
    Pozdrawia Marek