  • Data: 2008-11-01 13:15:27
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    armar wrote:

    > Aha, rozumiem. ;)
    > Masz nagranie na systemie nadzoru, że Ci wziąłem Internet
    > z gołą babeczką i nie zapłaciłem.

    To tez. Zajales laczxe, za ktore place, zeby sciagac gole babeczki. Ale
    nie mam nic przeciwko zebys korzystal, jesli bedziesz placil za to. Albo
    po prostu nie zajmuj mojego lacza jak cie o to prosze.

    > Przedstawisz w sądzie, że poniosłeś stratę, bo Ty już tej strony
    > z gołą babeczką nie masz, tak?

    Moge wykazac, ze zajmujac lacze uniemozliwiasz mi komfortowa prace.

    > Tak czy siak w sklepie jest podana cena za batonik,
    > więc przedstaw mi dokument, w którym *zaakceptowałem* cenę
    > na Internet od Ciebie, a teraz biorę bez płacenia.

    Sad rozpatrzy, czy moja cena realnie odpowiada cenei uslugi. Wezme cene
    uslugi jaka place i z logow procentowy udzial ruchu z twojej strony. No
    isad pokiwa glowa i powie "Panie armar, wykorzystuje pan bez zgody
    wlasciciela jego lacze w 55% co stanowi 55 zlotych, ktorych domaga sie
    wlasciciel lacza, panie armar, zostap pan na poczatku poinformowany, ze
    wlasciciel sobie nie zyczy, chyba, z ebedzi epan uiszczal oplaty -
    stanowi to dla sadu oczywista umowe ustna, pan nie przestal uzywac
    lacza, zatem zgodzil sie pan na warunki. Prosze uregulowac zaleglosc 7 x
    55 zlotych plus pokryc koszty sprawy sadowej" ;)
    \