  • Data: 2008-11-01 13:21:08
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Stanowczo protestuję jakoby, to jest próba obejścia przepisów
    > podatkowych.

    Gotfryd - zawsze z przyjemnością się czyta (słucha przez ścianę)
    Twoich wypowiedzi.
    Zatyczek bym nie kupił. ;)

    To zamiast protestować napisz w jaki sposób mógłbym się domagać
    pieniędzy od sąsiadki za podanie jej mojego hasła do WAP.
    Tylko tak, bym nie musiał zakładać działalności gospodarczej
    z nazwą "udostępnianie hasła do routera". ;)

    > To czego się domagasz stanowi ZAPŁATĘ, a nie darowiznę.

    No właśnie, by nie było w umowie "zapłata za hasło",
    bo zapłatę trzeba opodatkować. :)

    --
    Pozdrawia Marek