  • Data: 2004-08-04 12:35:24
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: Jerry <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:

    > Napisac zawsze mozna ... dopiero uzycie jest oszustwem. Prawie jak z
    > nozem ;-) Noz kazdy moze miec, ale dopiero jak go komus w plecy wbije

    No dobra, ale skoro prawodopodobieństwo kupna pracy ot tak, dla zabawy,
    jest bliskie zeru (choć zapewne jest), czy nie można założyć tu jakiejś
    szkodliwej dzialalności, chociażby demoralizacji studentów? Przeraża
    mnie łatwość i dostępność tego typu usług.

    Poza tym "firma" oferuje pisanie prac MAGISTERSKICH, czyli z góry
    zakłada, że jej wyroby będą użyte w egzaminach (obronach) magisterskich
    klientów. Posługując się analogią noża - gdyby ktoś sprzedawał "noże do
    zabijania sąsiadów", czy byłoby to legalne?
    Jerry