  • Date: Sat, 02 May 2009 21:15:48 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy ta osoba popelnila przestepstwo?

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > nie wiem... cos mi sie obilo o uszy o 'zakazie propagowania faszyzmu i
    > innych ustrojow totalitarnych'. ale nie wiem, specjalista nie jestem-
    > wiec sie pytam

    A czy on propaguje jakiś ustrój totalitarny?

    To, że tobie się coś kojarzy - to już Twój problem ;->

    A poważniej: tak zwani sowieccy komuniści zawłaszczyli sobie jeden z
    symboli międzynarodowego ruchu robotniczego. Podobnie jak niemieccy
    naziści też zawłaszczyli sobie baaaaaaaaaaardzo stary symbol Słońca.

    Pytanie: jak ktoś namaluje na obrazie tęczę, to Ty od razu uważasz, że
    to gej i właśnie propaguje homoseksualizm? ;->