  • Data: 2009-05-02 19:15:48
    Temat: Re: czy ta osoba popelnila przestepstwo?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > nie wiem... cos mi sie obilo o uszy o 'zakazie propagowania faszyzmu i
    > innych ustrojow totalitarnych'. ale nie wiem, specjalista nie jestem-
    > wiec sie pytam

    A czy on propaguje jakiś ustrój totalitarny?

    To, że tobie się coś kojarzy - to już Twój problem ;->

    A poważniej: tak zwani sowieccy komuniści zawłaszczyli sobie jeden z
    symboli międzynarodowego ruchu robotniczego. Podobnie jak niemieccy
    naziści też zawłaszczyli sobie baaaaaaaaaaardzo stary symbol Słońca.

    Pytanie: jak ktoś namaluje na obrazie tęczę, to Ty od razu uważasz, że
    to gej i właśnie propaguje homoseksualizm? ;->