  • Data: 2004-07-27 11:40:55
    Temat: Re: czy sędzia ma immunitet ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Tak.

    "Zasada niezawisłości zagwarantowana jest także przez immunitet
    sędziowski, który chroni sędziów przed możliwością nieuzasadnionego
    pociągnięcia ich do odpowiedzialności karnej. Sędzia nie może być
    zatrzymany ani pociągnięty do odpowiedzialności karnej, zarówno
    sadowej i administracyjnej, bez zezwolenia właściwego sądu a za
    wykroczenie odpowiada jedynie dyscyplinarnie."

    Za wynikami google.

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))