  • Date: Mon, 08 Jan 2007 01:46:35 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne

    Sowiecki Agent wrote:

    > no i ? ja napisalem w tej galezi ze propagowanie ZACHOWAN pedofilskich
    > jest karalne a nie pedofilia jako taka, chciales bym rozwinal, wiec
    > rozwinalem, o co ci teraz chodzi?

    I znowu wykręcasz kota ogonem...

    Najpierw był wątek o "propagowaniu pedofilii".

    Potem wymyśliłeś sobie "zachowania pedofilskie" (i owszem, określiłeś je
    dość dokładnie - _wszystkie_ zachowania świadczące o takich skłonnościach).

    Teraz się okazuje, że już tylko niektóre "zachowania pedofilskie" miałeś
    na myśli...

    Może uzgodnij zeznania ze swoim alter ego? ;->

    > a czy ja napisalem ze wszystkie zjawiska zewnetrzne po ktorych mozna
    > poznac pedofila sa karane?

    Tak napisałeś.

    > Nie, po co wiec podajesz kotr przyklad.

    Kotr?

    > Poza tym sam fakt patrzenai o tym jeszcze ne swiadczy.

    I znowu bełkoczesz. Czy ty pisujesz listy po pijaku czy naćpany?

    > nie wrzucam, nie prezycuje b zakladam ze z kretynem nie rozmawiam.
    > A juz nie jeden i nie dwa razy zarowno ja, ty jak i Robert T.
    > aznaczalismy ze w zakres tgo przestepstwa wchodza zarowno pedofile jak i
    > inne osoby ktore popelnily czyny na osobach ponizej 15 roku jednak nie
    > dzieciach. Po co mam za kazdym razem o tym wspominac?

    No i znowu to samo - twierdzisz, że pedofile automatycznie pod paragraf
    podpadają. A samo bycie pedofilem karalne nie jest!

    > kurwa, nie sam zamiar i naklanaianie kogos (czy to slownie czy poprzez
    > inne xzachowanie) W ZAMIARZE wzudzenia u niego.
    > Naucz sie k. czytac.

    Trudno czytać twój bełkot.

    [ciach]

    > nie znajdzie, nie chwalilem tutaj popelnianai zadnego typu przestepstw.

    Heh ;->

    > w przenosni tak :)

    CBDO

    > istnieje jeszcze cos takiego jak szkodliwosc spoleczna, po z atym jezlei

    Hehehe

    > BYS udowodnil ze w zamiarze rezysera bylo wzbudzenie u odbiorcy takich
    > czy innych zachowan i liczenie na zatracenie u niego w skutek tego - nie
    > wiem jak to zapisac - umiejetnosci odroznianai fikcji od prawdy co
    > ciagnelo by taka osobe do tego typu zachowan to moim zdaniem mozna by go
    > ukarac, ale czegos takiego w zwyklych filmach rozrywkowych sienie
    > doszukasz. A jak sie doszukasz to powodzenia w udowodnieniu zamiaru.

    ROTFL

    Czyli znowu wracasz do karania za _zamiar_.

    I czy potrafisz udowodnić, jaki zamiar ma autor publikacji twierdzącej,
    że on osobiście nie widzi niczego złego w związkach z np. 12-latkami?
    (poza wyrażeniem własnej, prywatnej opinii)