  • Data: 2007-01-06 17:49:25
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > w kk masz opisane takie zachowania, poki sa myslami nikt Ci nic nie

    Serio? Masz jakiś inny kodeks karny, bo w tym, co ja znam, słowo
    "pedofilia" w ogóle nie występuje.

    > zrobi i pod to nie podpada, jak wclelasz je w zycie <seks z osoba
    > ponizej 15 roku, inna czynnosc seksualna z taka osoba itp> to masz

    Ale to nie jest pedofilia, tylko "czynność seksualna" z osobą, która nie
    miała jeszcze 15. urodzin.

    Może nie używaj słów, których nie rozumiesz, hmm?

    > problem, jak zachecasz okreslone osoby to mozesz za podzeganie
    > odpowiadac, jak kierujesz to do nieokreslonej liczby osob to podpada pod
    > publiczne pochwalanie przestepstwa.

    Primo: Mowa była o propagowaniu. Ja się pytam: jak ma niby wyglądać
    propagowanie tej twojej pedofilii? Pedofilia to nie pogląd, idea ani
    wiedza. A choroby nie da się upowszechniać. Jakby to jeszcze było
    zaraźliwe, to na upartego... ;) Ale tak?

    Secundo: Podżeganie to podżeganie. Publiczne nawoływanie też nie pasuje.

    Tertio: Pomijając taki detal, że pochwalanie to też coś zupełnie innego,
    to w KK karalna jest _publiczna_ pochwała _popełniEnia_ (a nie
    _popełniAnia_) przestępstwa. Czyli musi to być jakieś popełnione
    przestępstwo, które należy pochwalić.