  • Data: 2005-09-25 18:50:34
    Temat: Re: czy poszkodowanego informuje sie... Ale nie bylem siwadkiem!
    Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dgv0ur$s4e$1@inews.gazeta.pl...

    > NIE.
    > Wyklucza to to, że byłeś tam w charakterze świadka.
    >
    > ;)

    Ale świadkei byłem tylko jeden raz i to na pierwszej rozprawie. Potem jak
    sie poszedłem dowiedzieć do powidzieli mi w sądzie, że złodziej wniósł
    apelacje. I potem już mnie nie wzywano. nie wiem kiedy była 2 rozporawa,
    kiedy zapadł prawomocny wyrok. Na apelacyjnej nie byłem i zeznaawałem.
    Czy nie powinii mnie jednak poiformowoać?