    From: " " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy policja może odmówić pomocy ?
    Date: Sat, 1 Jul 2006 09:54:43 +0000 (UTC)

    > Natomiast dziecko może nie chcieć oddać ojcu paszportu i jeśli będzie
    > chciał je siła odebrać, to wówczas natychmiast należy wezwać Policję i
    > po sprawie. Policja nie może natomiast asystować przy przylocie
    > każdego pasażera w oczekiwaniu, że ktoś będzie chciał mu ukraść
    > paszport.
    > Widzisz Robert , tak chciałyśmy zrobić ale tuż przed wyjazdem ojciec
    zabrał dziecku telefon. Nie mam z nią żadnego kontaktu.Udało jej się w
    zeszłym tygodniu zadzwonić krótko 2 razy. W tym już się jej nie udało.Ona
    wraca z obcą osobą , która w zeszłym tygodniu trzymała ten paszport.Nie mam
    możliwości jej telefonicznie wesprzeć aby sama trzymała ten paszport. Ona się
    boi.Na lotnisku ten "opiekun" odda go po prostu ojcu. Gdyby to wszystko było
    takie proste nie prosiłabym policji i Was o pomoc.