  • Data: 2005-08-10 06:58:12
    Temat: Re: czy pelnomocnik z urzedu moze.....
    Od: "mala mi" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przez "prowadzenie sprawy" rozumiem coś innego niż faktyczne zajmowanie
    > się nią.

    nie rozumiem do czego zmierzasz
    Kolezanka nie spotkala sie ani razu z wyznaczontym adwokatem, nie udalo jej
    sie porozmawiac z nim nawet przez telefon.
    Spotkala sie tylko raz z aplikantem, i to on bedzie reprezentowac ja w
    sadzie.
    Nie wydaje mi sie aby wyznaczony adwokat pamietal jej nazwisko, albo
    wiedzial czego dotyczy sprawa