  • Data: 2003-07-31 19:03:33
    Temat: Re: czy ojciec może wyrzucić mnie z domu?
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Xargos" <l...@w...pl> wrote in message
    news:0ff7evs2jog7q2uq4av709hii8jjg50a1u@4ax.com...
    > zatem rozumiem, ze dopóki jestem zameldowany to nie może wyrzucić mnie z
    > domu?
    Nie. Meldunek nie daje Ci żadnych praw. Ale pocieszę Cię. Mało kto o tym
    wie, więc masz dużą szansę wmówić ojcu, że jest inaczej.

    > z tego co widzę (dotychczas w tym wątku), to:
    > - kodeks rodzinny
    > - ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych
    > oraz jak mi się wydaje - sąd okręgowy - wydział do spraw rodzinnych (czy
    > jakoś tak)
    Nieźle brzmi. Może zrobi na ojcu wrażenie. Po alimenty występuje się
    wprawdzie do sądu rejonowego, wydział rodzinny i opiekuńczy, ale ojciec i
    tak pewnie tego nie odróżni.
    > jeśli coś pominąłem to proszę o info.
    Jeżeli rzucanie hasłami nie wystarczy i ojciec jednak wyrzuci Cię z domu,
    to:
    -zawsze istnieje pomoc społeczna, Monar, noclegownie itp.,
    -pamiętaj, że po skończeniu studiów masz prawo zarejestrować się jako
    bezrobotny absolwent (co m.in. daje prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej),
    -jesteś wystarczająco inteligentny, żeby znaleźć pracę i wynajmując
    mieszkanie w kilka osób sobie poradzić.
    A teraz uspokój się, bo konflikt z ojcem może wcale nie jest konieczny.
    Ludzie zwykle kłócą się o bzdury.
    Pozdrawiam,
    MArta