  • Data: 2017-11-15 11:37:27
    Temat: Re: czy musi być format A4
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    To prawda, za P0 szedłeś do sądu, zamawiałeś akta i za 30 minut czytałeś.
    Jak tylko nastał Duda, akta trzeba było zamawiać na drugi dzień (masz przesrane, jak
    czytając jedne nagle potrzebujesz rzucić okiem do drugich).
    Za Ziobry wprowadzili zamawianie akt na TRZY DNI ROBOCZE z góry (KRS ul.
    Czerniakowska), czyli w praktyce do tygodnia (jak w tygodniu sąd zrobi sobie wolne
    np. 2 XI).
    Zamawiać oczywiście nie można pisemnie, mailowo, faksem, lecz musisz dzwonic ("jesteś
    trzydziesty czwarty w kolejce") i tracić godziny ("system się zawiesił").
    Oczywiście nikt Ci też nie zabrania wziąć taksówkę i pojechać ;-)
    Mam pisemną odpowiedź, że "system jest optymalny" (gdy był jeszcze jeden dzień z
    góry).
    Pewnie ktoś zmienił prezesa sądu i zoptymalizował do trzech dni.

    -----