  • Data: 2017-11-16 14:20:23
    Temat: Re: czy musi być format A4
    Od: "rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To prawda, za P0 szedłeś do sądu, zamawiałeś akta i za 30 minut czytałeś.
    > Jak tylko nastał Duda, akta trzeba było zamawiać na drugi dzień (masz przesrane,
    jak czytając jedne nagle potrzebujesz rzucić okiem do drugich).
    > Za Ziobry wprowadzili zamawianie akt na TRZY DNI ROBOCZE z góry (KRS ul.
    Czerniakowska), czyli w praktyce do tygodnia (jak w tygodniu sąd zrobi sobie wolne
    np. 2 XI).
    > Zamawiać oczywiście nie można pisemnie, mailowo, faksem, lecz musisz dzwonic
    ("jesteś trzydziesty czwarty w kolejce") i tracić godziny ("system się zawiesił").
    > Oczywiście nikt Ci też nie zabrania wziąć taksówkę i pojechać ;-)
    > Mam pisemną odpowiedź, że "system jest optymalny" (gdy był jeszcze jeden dzień z
    góry).
    > Pewnie ktoś zmienił prezesa sądu i zoptymalizował do trzech dni.

    Nie znasz się. To nazywa się "porządkowanie bałaganu po PO".