    From: pytam więc nie wiem<e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można wytoczyć sprawę ZUSowi o dyskryminację
    Date: Thu, 30 Dec 2004 16:01:15 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    ja już odwołałam się od decyzji. Wszystko jest w toku, ale z tego co
    rozmawiam z tymi którzy już to przeszli decyzji sądów jest tyle ile
    sędziów. A ja lubię sądową adrenalinkę i chciałabym posądzić się z
    ZUSem o dyskryminację. Nawet chętnie zgromadzę w okół siebie
    jeszcze parę takich dziewcząt jak ja. Takich, które pracowały po parę
    lat, zabierano inam składki ZUS a gdzy przyszło co do czego ...
    zostajemy na lodzie i nic sie nam nie należy. Nie możemy być w ciąży
    żeby pracować, nie możemy spokojnie być matkami, nie możemy
    zarabiać więcej pomimo wyższych kwalifikacji, wykształcenia, nie
    możemy być zatrudniane przez bliskich pomimo tego, że najbliżsi
    zatrudniają wyłącznie rodzinę, nie możemy leczyć się i rodzić gdzie
    chcemy, bo to świadczy, że mieszkamy gdzie indziej niż pracujemy,
    nie mozemy pracować bo jestesmy w ciąży,bo oszukujemy, bo nie
    mamy praw, ale obowiązki kur domowych, etc.... Mogę jeszcze długo
    wymieniać, czego nam kobiet nie można....

    -> http://usenet.pomocprawna.info