  • Data: 2004-12-30 20:45:53
    Temat: Re: czy można wytoczyć sprawę ZUSowi o dyskryminację
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    pytam więc nie wiem rzecze:
    > ja już odwołałam się od decyzji. Wszystko jest w toku, ale z tego co
    [..]
    > mamy praw, ale obowiązki kur domowych, etc.... Mogę jeszcze długo
    > wymieniać, czego nam kobiet nie można....

    Nastaw się na 3 letni co najmniej proces i jedyną szansę, że SN
    zechce łaskawie zająć się Twoją sprawą. :(

    Co do reszty masz całkowitą rację, niestety żyjemy w kraju gdzie
    sędzia ZUSowi oka nie wykole i jedyną szansą jest albo zebranie podpisów
    pod odpowiednim projektem ustawy obywatelskiem - co robi Partia Rozwoju
    - albo rzecznik praw obywatelskich i Trybunał Konstytucyjny.

    pozrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo