  • Data: 2010-11-15 19:56:11
    Temat: Re: czy można tak zrobić gliny w konia?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-11-15 16:30, Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Kodeks Postępwoania Karnego pisano coś koło 1996 roku (wszedł w życie w
    > 1997 roku), a ten okres trudno nazwać okresem "komuny". Czy tak trudno
    > przeczytać pierwsze trzy linijki ustawy, zanim się coś napisze na grupę
    > - i to złośliwie, wiec prowokujac adwersarza do riposty?

    Jak adwersarz ma problemy ze zrozumieniem to na pewno
    będzie starał się ten fakt zademonstrować publicznie.
    I napisz może dlaczego uważasz że stwierdzenie "zgodnie z
    duchem ustaw pisanych jeszcze za komuny" zrozumiałeś jako
    "pisane za komuny" ?

    Jak rozumiem trafiłem z tym "duchem ustaw)i to bardzo celnie.
    :-)