  • Data: 2004-07-18 05:49:38
    Temat: Re: czy można oskarżyć o znieważenie?
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "masia27 " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cdbodu$cu1$1@inews.gazeta.pl...
    > pewien sąsiad z bloku, całkiem możliwe, że człowiek ten jest
    niezrównoważony
    > psychicznie, napada na mojego męża za każdym razem jak go spotka - wymyśla
    mu
    > od sk...synów, straszy pobiciem itp.
    > czy można wystąpić przeciwko niemu z pozwem cywilnym? jak się do tego
    zabrać?
    > czy potrzeba świadków?
    > proszę o wszelkie rady, bo straciliśmy cierpliwość do tego gościa, a
    ostatnio
    > do tej 'zabawy' przyłączyła się również jego żona :/

    Można się procesować o byle co.

    Osobiście jeśli mnie ktoś wyzywa, krzyczy za mną brzydkie wyrazy to po
    prostu popukałbym się w czaszkę i poszedł. Znudzi mu się.
    On czerpie satysfakcję z tego, ze się na jego wyzwiska reaguje.
    Nie będziesz reagować... znudzi mu się.
    Wszystko pod warunkiem, że nie dochodzi do rękoczynów i podczas wyzywania
    brak jest w ręku wyzywającego jakiegoś niebezpiecznego narzędzia.

    Moim zdanie warto wchodzić na drogę prawną tylko wtedy jeśli są to groźby,
    np. z użyciem niebezpiecznego narzędzia.

    Pozdr
    kw1618