  • Data: 2011-08-01 08:41:56
    Temat: Re: czy mozna do KRUS?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 14:01:10 +0200, Amir napisał(a):

    > Ile oddasz przez całe zycie im ?

    Masz na myśli swoich rodziców/dziadków - prawda?

    > Ile dostaniesz od nich?

    Od swoich dzieci/wnuków?

    > Jakie masz szanse chociaz przez kilka lat dostwac emeryturę?

    Jeszcze się taki nie urodził, który znałby przyszłość :P

    > Jak przyjdzie do chorby poważnej np w rak (doświadczyłem) ,

    A co z choroba ma wspólnego składka na FE czy FR?
    Plączesz różne i nie mające nic wspólnego fundusze.

    > Dlaczego nagminne staję się, ze nawet duże firmy zatrudniaja na najnizsza
    > krajową, dając w kopercie resztę.

    Proste, bo więcej im zostaje w kieszeni i na nowe bryki :)
    Przecież do składek E, R - płaci także pracodawca, a W - zupełnie sam
    opłaca składkę.

    > Podnosza podatki, a strefa czarna rośnie. Czy to jest rozwiązanie?

    Podatki zostały obniżone a nie podniesione.
    Ale koszty życia wzrosły diametralnie.
    poczekaj jeszcze kilka dni/tygodni jak podskoczą ceny artykułów
    konsumpcyjnych z uwagi na wdrożenie "bramek drogowych" i masakrystycznych
    kosztów transportu. Ale slogan "obniżyliśmy podatki" będzie na sztandarach
    popapranców i ciemny lud to znowu łyknie :)