  • Data: 2009-12-14 22:10:28
    Temat: Re: czy można?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "stary" <k...@w...pl> wrote in message
    news:hg69e6$ls7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Co nie mozna?Wiesz napewno co i jak ze scieciem swojego drzewa w UK?

    Tak, wiem na pewno. Bez zezwolenia tutejszego urzedu gminy (council) nie
    zetniesz dzewa ktre ma tam iles lat, jedynie jakies owocowe dzewko mozesz
    przeroboc na opal:)

    > Temat jest o scieciu drzewa nie o domach i tynkach.
    > W efie tez sa regulacje odnosnie okien i tynków ale to juz inna sprawa.

    Nie wydaje mi sie by w Polsce byly takie oboszczenia a przynajmniej kiedys
    nie bylo. Mozna bylo sobie tynk i rozowo majtkowy zrobic w samym centrum
    miasta. O innych dzielnicach to nawet nie wspominam, pstrokacizna jak w
    taniej tandecie. Juz ladniesze byly domki drewniane kryte sloma z
    okiennicami malowanymi.
    Poza tym nie wiem co to "efie"?