  • Data: 2009-12-15 08:40:53
    Temat: Re: [OT]Re: czy można?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    news:hg795p$8q3$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > (14.12.2009 23:10), pmlb wrote:
    > [...]
    > ^^^^^^^^^^^
    > [...]
    >
    > Przypominam że kilka dni temu narzekałeś że Polacy nie znają języków :).
    > Poznaj własny.

    Zrozumiales co napisalem?
    Tak - to daruj sobie, to nie grupa p.soc.polonistyka i tam sobie poprawiaj
    innych
    Nie - zapytaj to wyjasnie.
    To czy pisze z bledami czy tez nie, moja sprawa, najwazniejsze, ze tresc
    rozumiesz, forma ma tu drugozedne znaczenia.
    Ale jak rozumiem nie miales nic do wniesienia do tematu, wiec choc chciales
    zabylsnac i co kolwiek wymodzic - tak?