eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto › Re: czy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto
    Date: Tue, 20 Feb 2007 19:01:36 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 20
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <g...@z...router>
    References: <erdj3h$ns5$1@inews.gazeta.pl> <q...@z...router>
    <erdlsd$scj$1@inews.gazeta.pl> <9...@z...router>
    <erebcu$ecg$1@inews.gazeta.pl> <h...@z...router>
    <erejac$hn2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1171970011 1180 218.186.226.238 (20 Feb 2007 11:13:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Feb 2007 11:13:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:447201
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 20.02.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > news:h1qqa4-o0n.ln1@ziutka.router...
    >> Art. 8. u.2. Waga nie ma znaczenia - w końcu trzeba to dostarczyć.
    >> Co do przypadków Poznań-Wawa to też się zastanawiałem i wychodzi mi, że
    >> jednak pokryć powinien.
    >
    > a jak kupujący mieszka dalej ? np w Australii? łatwo puścić sklep z torbami
    > albo mieszka 30km ale sprzęt dowozi taksówką?

    Zapewne klucz tkwi we stwierdzeniu "zdrowy rozsądek" choć trudno mi
    powiedzieć jak to sąd będzie interpretował. Nie zdziwiłbym się gdyby
    zaaprobował dowóz taksówką. Prawdę mówiąc nie rozumiem Twojego
    przebijającego oburzenia - w końcu kupując towar umawiałem się ze
    sprzedawcą że będzie on sprawny, więc dlaczego niby ja (konsument) mam
    ponosić skutki jego niedziałania? Mój czas i moje dojazdy niby nie
    kosztują?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1