    From: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Date: Wed, 15 Jan 2003 13:43:30 GMT

    >: W jaki sposob moge jego wymeldowac?

    Nie jest to wcale takie proste, mi w urzedzie powiedzieli, ze osoba
    musi sie sama wymeldowac i ja jako wlasciciel mieszkania nie moge jej
    ot tak wymeldowac.

    >osoba mozę być zameldowana w mieszkaniu, jeżeli posiada do niego tytuł
    >prawny.

    ??? ja tam zameldowalem u siebie swoich tesciow, ktorzy zadnego tytulu
    nie posiadaja, co wiecej meldowalem bez problemu znajomych i tez nie
    bylo problemu, wiec z tym tytulem prawnym to lipa. Chyba, ze chodzilo
    Ci o to, ze zameldowac kogos w mieszkaniu moze tylko osoba, ktora
    posiada tytul prawny do tego mieszkania, wtedy wszystko sie zgadza.
    Pytanie tylko co to jest tytul prawny. Czy akt notarialny wystarczy?
    Teoretycznie nie, bo przy okienku w moim Urzedzie jest napisane, ze
    powinien byc aktualny wypis z ksiegi wieczystej lub rejestru gruntow.
    Jesli ktos ma akt notarialny sprzed kilku lat to moze beda sie
    czepiac.

    > w praktyce
    >możesz iśc i go wymeldowac.
    >Ewentualnie może być konieczna kłótnia z panią urzędniczką, ale Prawo jest
    >po Twojej stronie.

    No to jak to jest w tym kraju? Jesli prawo mowi, ze moge kogos
    wymeldowac z wlasnego mieszkania, to dlaczego ma byc klotnia z
    urzednikiem? Widocznie przepisy sa metne lub nie mowia tego w sposob
    jawny skoro zalezy to od laski pani w okienku. I raczej bym sie
    spodziewal problemow z tym wymeldowaniem. Lepiej zacznij od wymiany
    zamkow w drzwiach.

    Zycze powodzenia w tej trudnej sytuacji.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/