  • Data: 2004-04-12 18:36:22
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał:

    > Nie pomagały tłumaczenia pieszego ze się rozglądał i samochodu nie
    > zauwarzył.

    gdyby powiedzial, ze zauwazyl, ale samochod byl daleko, wiec spokojnie
    wchodzil, a ze byl pijany, to 'wolno' szedl, a kierowca nie zachowal
    odpowiedniej predkosci... wiadomo, ze typowy polski kierowca, majac do
    wyboru: albo ja, albo on - powie: to jego wina! :-(

    > Po przebadaniu pieszego na zawartość alkoholu wynik wynosi
    > prawie 2 promile.

    gratu_luje! ;-)

    > Albo z imprezy do domu
    > trzeba wracać kanałami.....

    mozna wrocic:
    a.) taksowka (drogo?)
    b.) za nizsza oplata (jesli wogole), ktos moze odtransportowac

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448