  • Data: 2009-06-20 21:21:57
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    kapewu pisze:

    > pogubiles sie w tych watkach... Jaka obdukcja? Skoro dziecko wraca po 2
    > tygodniach i opowiada ze "wujek" je bil i nie ma sladow pobicia uwazasz
    > to za wyobraznie dziecka?

    Być może. Albo przesada. Albo też wyrażasz się, hmm, nieprecyzyjnie i to
    "bicie" to symboliczny klaps za rozrabianie.

    > Pisalam ze nie mam na to dowodow, nie bede sie
    > zaglebiac do analizowania sytuacji dziecka przez psychologa dzieciecego,
    > nie o to chodzi w tym wszystkim.

    Nie? A niby o co?

    > Wczoraj ojciec dziecka wyslal do
    > rodzicow mojego meza maila, ze utrudniam mu kontakt z dzieckiem. A czy
    > tak jest?

    Dlaczego mnie się pytasz?

    > Absolutnie nie, widuje sie z dzieckiem w terminach kiedy sad
    > ustalil i on na to sie zgodzil, nie apelowal, nie mial innych
    > propozycji. Przeciez to jakas kpina jest. 2 dni temu napisal do
    > przedszkola faks, ktory mnie oczernia ze utrudniam kontakt z dzieckiem.
    > Przyszla do mnie pani dyrektor i sama powiedziala - ten czlowiek nie
    > jest normalny. Bo nie jest. Czy ktos mi powie o co mu chodzi? Juz wiem,
    > ze nadal mnie kocha i ze bylam jego jedyna kobieta w zyciu, ze to ze od
    > niego odeszlam dotkliwie rani go i bedzie ranic jeszcze latami.

    Z takimi sentymentalnymi lamentami to idź sobie do proboszcza albo rabina.

    Tutaj zadajesz konkretne pytanie i dostajesz konkretną odpowiedź. A jak
    zaczynasz opowiadać "kolorowe" historyjki, to już zaczyna się twoja
    historia robić podejrzana, bo jedno z dwojga - albo prosisz o konkretną
    poradę, albo potrzebujesz kamizelki do polamentowania.