    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Date: Wed, 17 Jun 2009 20:17:59 +0200
    <h18o5v$cjn$1@mx1.internetia.pl> <h18nps$764$3@inews.gazeta.pl>
    <h18q8a$rr3$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@x...googlegroups.com>
    <h18tdv$257$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@c...googlegroups.com>
    <h192mf$ani$1@news.task.gda.pl>
    <4...@a...googlegroups.com>
    <h194cu$fkm$1@inews.gazeta.pl> <h195g5$kdf$1@inews.gazeta.pl>
    <h196ce$ocm$1@inews.gazeta.pl> <h198e1$2eb$1@mx1.internetia.pl>

    Użytkownik "kapewu" <p...@p...a> napisał w wiadomości
    news:h198e1$2eb$1@mx1.internetia.pl...
    > Ostatnią rzeczą w życiu byłoby odwiedzenie na wakacjach ojca dziecka.
    > Partnerki on nie ma i wakacje spędza ze swoją nieodłączną matką oraz moim
    > synem. Pytałam czy poda mi adres gdzie przebywać będzie dziecko, ponieważ
    > mam podstawy sądzić, że dziecka nie odda w terminie. Powiedział mi
    > wprost, że mi nie powie. Muszę więc wiedzieć gdzie syna w razie czego
    > szukać, prawda?
    > "Istotne sprawy dziecka" to właśnie miedzy innymi wakacje, tak jest w
    > uzasadnieniu sadowym ograniczajacymi jego prawa (nieprawomocnym). Nawet
> [...]

    Dostrzegam tu pewne niekonsekwencje w twoich wypowiedziach. Jeśli
    zakładasz, ze mąż może celowo ukrywać to dziecko przed tobą i przedłużyć
    widzenie, to jaki sens ma pytanie go, gdzie będzie dziecko. No przecież
    średnio inteligentna osoba spokojnie wpadnie na to, by Ci cokolwiek
    skłamać.

    Niepokoisz się, ze może dziecko zostawić i znajomych, gdzie będzie źle
    traktowane. Jak masz zamiar to weryfikować? czy aby nie poprzez nagłe
    wizyty? Może to ich się ojciec obawia? Co do uczuleń syna - jeśli je ma -
    to chyba najprościej o nich ojca powiadomić. Ojciec też jest pełnoletni i
    chyba może decydować o tym, czy jezioro dziecku zaszkodzi. Chyba, ze nie
    informujesz go o istotnych sprawach, ale to już raczej Twoja, niż jego wina
    będzie, jeśli coś się wydarzy.

    Poza tym Twoje obawy o złe traktowanie dziecka pachną mi na odległość
    zamiarem inwigilacji. może to właśnie jej się ojciec obawia.

    Reasumując, to ze ojciec Ci wprost powiedział, że Ci nie powie w moich
    oczach stawia go w korzystnym świetle. Ktoś inny by Ci powiedział
    cokolwiek, podał dowolny adres i szukaj sobie, jeśli chcesz. Przecież
    zawsze później może powiedzieć, ze zmienił plany i nie miał obowiązku Cię
    informować.