  • Data: 2009-06-17 18:18:04
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: "kapewu" <p...@p...a> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego 'ROTFL'? 1200 zl na dziecko to calkiem spora kwota.
    > Bo przeciez na tobie tez ciazy obowiazek utrzymania dziecka.
    > Taki sam, jak na ojcu.
    > --

    Jest w necie taki fajny arkusz ktory liczy alimenty i bez jakiegokolwiek
    naciagania mieszkajac w wawie wiesz ile mi wyszla miesieczna suma? 2300 zl,
    czyli po 1150 na rodzica. Nie liczylam mediow typu prad, gaz itd, zanizylam
    koszty jak tylko sie dalo.
    Ograniczylam z nim kontakt do zera, nie ma nawet mojego nr tel, bo nekal
    mnie smsami itd, dlatego nie chce wiecej od niego wiecej pieniedzy.

    Odpowiadajac wyjatkowo Trollowi na zarzut wyjazdu za granice - wyjechalismy
    tam razem z noworodkiem kiedy juz bylo miedzy nami zle, Anglia zweryfikowala
    wszystkie za i przeciw. Nie wykopalam go nawet z domu - wzielam swoje rzeczy
    i sie wyprowadzilam wraz dzieckiem. Tamtejszy sad ustalil widzenia z
    dzieckiem, alimenty itd. Ojciec i tak do niczego sie nie stosowal, dopiero
    po rozwodzie w PL jak mialam polski wyrok komornik zaczal byc skuteczny. Ty
    naprawde dostales solidnie po dupie od zycia, czlowieku... Wspolczuje. Moze
    znajdz sobie jakas kobiete..?