  • Data: 2003-07-15 15:18:14
    Temat: Re: czy mam prawo?
    Od: "Cray" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "r@v" <r...@p...pl> napisał
    > Czy po przeniesieniu na kogos (na klienta) praw autorskich i majątkowych
    do
    {ciach} ..... tz. jak .. spredales prawa majatkowe ... a pozniej
    "przekazales" prawa autorskie ?

    >{c.d.} internetowego programu komputerowego mam prawo trzymania tego
    programu na
    > swoim serwerze? bo pomyslalem, ze moze mam do tego prawo na mocy
    > niezbywalnego prawa autorskiego?
    Prawnikiem nie jestem ale powiedzialbym ze w sumie zalezy to od tego co
    zostalo zapisane w umowie sprzedazy praw majatkowych ... jesli bylo tam
    zapisane ze "utwor" zostal sprzedany na wylacznosc to nie masz prawa. Jesli
    kupujacy nie zawarl tego w umowie, a ty nadal jestes wlascicielem praw
    autorskich (niekoniecznie majatkowyc) to .... raczej masz prawo ....

    --
    Pozdrowionka śle Cray