    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Date: Mon, 12 Dec 2005 20:13:36 -0600

    Marcin Debowski wrote:
> [...]
    Cię

    > A nie powinno być jeszcze dodatkowo jakiejś sprawy karnej i
    > dyscyplinarnej?

    Po pierwsze to powinien beknąć za brak meldunku. Wystarczy aby osoba
    wynajmująca mieszkanie szepnęła, że powiedział jej, że jej nie
    zamelduje. Zalezy jeszcze kiedy to było.
    Po drugie sprawa o naruszenie miru domowego. Policjanci zresztą powinni
    za to beknąć jeszcze szybciej.
    Po trzecie zwrot kosztów wynajęcia innego mieszkania.
    To tak na szybko.
    Ja bym jeszcze do tego ze swej strony dorzucił najście i grożby karalne.

    A tak podsumowując to jakiś frustrat po prostu napisał sobie jakąś bajkę
    wyssaną z palca.