  • Data: 2008-02-13 12:44:46
    Temat: Re: czy już mam postawy napisac skargę na policjanta?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krystian G wrote:

    > 2. Temat braku OC uciął mówiąc, że "ten pan ma ważne OC" jak zacząłem
    > drążyć temat to okazało się ze mój sąsiad pokazał na komisariacie
    > umowe kupna auta z DNIA PO KOLIZJI i wykupione w axa oc również
    > NASEPNEGO DNIA. Jak zapytałem go jak ma się data OC do dnia kolizji -
    > powiedział, ze on mu okazał OC i ze "ten pan nie ma obowiązku noszenia
    > starego kwitka"

    Tu mi się wydaje dziwne. Przecież ciebie właśnie interesuje OC z momentu
    zdarzenia, a nie dzień później.

    Ja bym likwidował szkodę poprzez pozew cywilny. Co prawda masz obowiązek
    przypozwania ubezpieczyciela, ale skoro go nie masz i nikt nie chce ci go
    wskazać, to możesz zakładać że takiego nie ma.

    p. m.