  • Data: 2004-12-03 11:19:46
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 11:59:34 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsifgpts3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Nie, poniewaz adwokat jej odradzil, a ja nie mialem nic do gadania, bo to
    > nie moja sprawa. Musialem pogodzic sie z wydatkiem i kropka.

    Znaczy sama sobie jest winna. Sady czasami się myla (tak jak zapewne
    tutaj) i dlatego każdy wyrok podlega *na żądanie* kontroli instancyjnej.
    Trzeba było wziąść sobie lepszego adwokata.

    > A pan na jakim poziomie tu pisze?
    > A inni? Bez przerwy obrazliwe epitety.

    A coś na temat?

    > Kupie na bazarze :). Albo pan dostarczy w celu przeprowadzenia dowodzenia
    > mojej tezy, z która pan sie nie zgadza.
    > Kiedy bylem w wojsku mozna bylo kupic za 200 caly komplet kalsznikow,
    > magazynki z paczkami amunicji, bo likwidowali ruskie jednostki i ruscy
    > sprzedawali na lewo i prawo komu sie dalo i co sie dalo.

    Z całym szacunkiem, ale kałasznikow to karabinek, a nie karabin maszynowy.

    > Ja sie glupio strzela to mozna dostac.
    >
    > Z odpowiedzia na pana pytanie to samo co z odpowiedziami na moje o
    > sprawiedliwosc w tym kraju.

    Odpowiedzi udzieliłem. Sprawiedliwość to pusty termin oznaczający
    rozstrzygnięcie zgodne z oczekiwaniami lub interesami pewnej osoby lub
    grupy.

    --
    Falkenstein
    skazania.