    From: "piotr d" <p...@n...warez.cc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy istnieje jakis paragraf
    Date: Wed, 15 Oct 2003 11:54:34 +0200

    > Przepraszam,ze sie smieje (HEHEHE) ale po co wplacales za cos,co nie mialo
    > miejsca ?
    > Przeciez to ewidentne przyznanie sie do winy :D

    Wpłacilem poniewaz auto nie jest zarejestrowane na mnie tylko na matke
    ktora bardzo "przezywa" takie pisma.(jedynym uzytkownikiem jestem ja)
    Zwłaszcza jak groza egekucja komornicza.
    Natomiast nie uwazam iz wplata jest przyznaniem do winy
    Wplacilem i teraz chce wyjasnien i zwrotu wplaconej kwoty lub jakiegos
    dowodu
    ktorego oczywiscie nie maja.
    Jesli strace te pare zlotych trudno - bardziej mnie wkurza ich beszczelnosc.

    /smiech to zdrowie :)/
    p.