  • Data: 2006-03-16 19:25:16
    Temat: Re: czy isc z tym do GIODO?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:87oe06qnr7.fsf@hector.domek Piotr Dembiński

    > To nie wiedziałem, że nagrywanie rozmów z osobami trzecimi jest
    > legalne. A czy druga strona była świadoma tego, że nagrywałeś/
    > nagrywałaś tę rozmowę? Tzn. czy włączony dyktafon leżał na stole,
    > czy znajdował się w twojej kieszeni?
    To bez żadnego znaczenia.
    Kazdy może rejestrować (w tym również nagrywać) swoje rozmowy i nie musi o
    tym uprzedzać pozostałych uczestników. Przez "swoje rozmowy" należy rozumieć
    rozmowy, w których się czynnie lub biernie uczestniczy, oraz rozmowy,
    których treść jest przeznaczona dla osoby rejestrującej. Jest to całkowicie
    legalne.

    Jotte