    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy autobus ma specjalne prawa ?
    Date: Sun, 14 Dec 2008 19:59:15 +0100

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 14 grudzień 2008 18:28
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <49454253$0$29436$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Nie wiem, nie poznałem żadnego kierowcy bliżej.

    No ja na szczęście też nie, dlatego nie mam wgnieceń w karoserii :D

    > Akurat takie zachowanie widzę w Warszawie, co może być po prostu
    > spowodowane przystosowaniem do istniejących warunków drogowych ;)

    A tak, tam wszyscy kierowcy nadają się do odstrzału... A szczególnie mendy,
    co to widzą, że jadę na nieichnich blachach, że szukam, że się gubię, ale
    jak jadę wolniej niż 80, to trąbią, zajeżdżają drogę i wymuszają... Przy
    czym połowa to takie warszawioki, jak ten Ecik, co pojechał do vaterlandu,
    po 3 miesiącach na bezuch wraca i jak się po polsku mówi zapomina.

    > Może powstać nieprzyjemna i konfliktowa sytuacja przez takie zachowania.

    Warszawa -- powinni tego zabronić.
    Autobusy -- nie dla idiotów.

    --
    Tristan