  • Data: 2009-07-22 06:19:55
    Temat: Re: czas pracy - a doba pracownicza
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    okreslonych godzinach i pracują na

    > Twój problem jest rozwiązany w art. 32i ustawy o zakładach opieki zdrowotnej

    Art. 32i. 1. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem pracy lub jej organizacją, w
    stosunku do pracowników zakładu opieki zdrowotnej mogą być stosowane rozkłady
    czasu pracy, w których dopuszczalne jest przedłużenie wymiaru czasu pracy do
    12 godzin na dobę, z zastrzeżeniem art. 32g ust. 3 i 4. W tych rozkładach czas
    pracy nie może przekraczać przeciętnie 40 godzin na tydzień w przyjętym
    okresie rozliczeniowym, a w stosunku do pracowników technicznych,
    gospodarczych i obsługi - przeciętnie 42 godzin na tydzień w przyjętym okresie
    rozliczeniowym.

    Przepraszam za moją nieobecność !!! ale temat nadal aktualny.

    pn : 7-15
    wt : 7-15
    śr : 12-20
    czw : 7-15 (!!!)
    pt. : 7-15

    Co mi da wprowadzenie 12-stek ?
    Nie chcę tak naprawdę aby pracowali dłużej niż 7:35
    Potrzebuję złamać dobę pracowniczą, aby jednego dnia tygodnia, zaczęli
    później, co spowoduje że dnia kolejnego kiedy wrócą do "podstawowych"
    godzin pracy wystąpi praca w godzinach nadliczbowych. NIe mogę zrobić
    przerywanego czasu.