    From: "Tom" <t...@t...plz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cytowanie nazwy produktu konkurencji?
    Date: Tue, 10 Jun 2008 22:16:04 -0400

    "GrzegorzP" <l...@w...pl> wrote in message
    news:g2m2n1$9o5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Dzień dobry!
    >
    > Sprzedaję towar XXX, który jest podobny (jeśli chodzi o zastosowanie) do
    > konkurencyjnego towaru YYY.
    > W reklamie towaru, np. na allegro pojawia się jedno czy dwa zdania
    > dotyczące porównania lub nawiązania do produktu konkurencji. Czy
    > konkurencja może mnie zaskarżyć, że używam jej znaku towarowego lub
    > zastrzeżonej nazwy?
    >
    > Np. mam w tekście jakieś zdania, przykładowo:
    > Pewnie znasz produkt YYY.
    > Mój produkt różni się tym od produktu YYY, że...
    >
    > No i teraz, czy mogę tak podawać nazwę produktu konkurencji?
> [...]

    mialem podobny problem, po prostu zignorowalem ich, tez straszyli sadami
    itd.
    jak nie podajesz przekreconych danych itd. tylko konkretne informacje co do
    ich produktu to nie mysle aby mogli ci cos zrobic.
    no pewnie ze zawsze postrasza i czekaja na twoja rekacje przestrasza cie lub
    zignorujesz ich, kazdy broni swojego interesu

    druga sprawa jak to bogata firma to jak zechca to moga cie ciagnac po sadach
    latami, ze cie w koncu do bankructwa doprowadza