eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocyfra + żąda pieniędzy za niezwrócenie sprzętu którego nie brałem › Re: cyfra + żąda pieniędzy za niezwrócenie sprzętu którego nie brałem
  • Data: 2008-06-02 21:09:20
    Temat: Re: cyfra + żąda pieniędzy za niezwrócenie sprzętu którego nie brałem
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 20:02:56 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > A na jakiej podstawie sad akceptuje zadanie Cyfry zaplacenia za dekoder?
    > Na podstawie oswiadczenia firmy? No to w takim razie oswiadczenie jest
    > falszywe i ma na celu wprowadzenie sadu w blad.

    Nienienie, rolą sądu jest oceniać dowody przedstawione przez strony, w
    granicach rozsądku oczywiście.
    Sąd za nikogo nie będzie rubryczek na umowach przeglądał.

    > A jaka role w takim razie pelni sad? Wylacznie ocenia strone formalna,
    > czy takze strone faktyczna? Inaczej mowiac: Cyfra zazada milionow to tez
    > je dostanie?

    Nie, milionów pewnie nie dostanie.

    > No to w takim razie pozostaje sprawa otwarta: wyludzenie przez Cyfre
    > nienaleznej kwoty.

    Wyłudzenie poprzez prawomocny wyrok sądowy?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==