eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowego › Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Date: Wed, 18 Jan 2012 21:19:04 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <jf79fo$1ln$2@inews.gazeta.pl>
    References: <jeifju$7pa$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0f49ab$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f0f4a7f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f0f4eab$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <jeudfk$ie9$3@inews.gazeta.pl> <jf6iog$4r4$3@mx1.internetia.pl>
    <jf6uau$o8h$1@inews.gazeta.pl> <jf6ugq$dji$4@node2.news.atman.pl>
    <4f170171$0$1273$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: horiz0n.neozdrada.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326917944 1719 193.106.129.2 (18 Jan 2012 20:19:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2012 20:19:04 +0000 (UTC)
    X-User: administratorinternetu
    In-Reply-To: <4f170171$0$1273$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:696340
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 18-01-2012 18:29, Irokez pisze:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:jf6ugq$dji$4@node2.news.atman.pl...
    >> On 2012-01-18, Czeslawek <c...@g...pl> wrote:
    >>>> sklep twierdzi ze dysk zostal zutylizowany przez gwaranta, ktory oddal
    >>>> pieniadze.
    >>> Ciekawe dlaczego gwarant zniszczył Twoją właśność, wszak do chwili
    >>> zaakceptowania przez Ciebie sposobu rozpatrzenia gwarancji dysk powinien
    >>> być Twoją własnością.
    >>> Mógłbyś napisać jakiej marki był to dysk?
    >> Przeciez to sciema jest. Niech mu pokaza odpowiedz producenta. Sklep
    >> dostal "za darmo" dysk ktory sprzeda po aktualnej wyzszej cenie a
    >> jemu oddadza kase.
    >
    > Dokładnie jest tak jak mówisz.
    > Jaki to sklep ku pamięci potomnym?
    > A poza tym jaki dysk? Aha i stan dysku możesz sprawdzić u dystrybutora.
    > Tylko potrzebny serial i typ.
    > UOKiK się takimi sprawami czasami nie zajmuje? A może i PIH?
    > Bo mi się dwie rzeczy nie podobają - nie oddadzą kasy bo nie ma paragonu
    > (to na jakiej podstawie wiedzą ile kosztował)?
    > Ale zutylizowali (gwarant.. hahaha.. pierwsze słyszę..) i jednak dają
    > jakąś tam kasę?
    > hmm.. może nawet zgłoszenie podejrzenia wyłudzenia
    >
    > Pozdro
    >
    >

    Sklep to Gral w Gdańsku/Gdyni, dysk Samsung HM500JI. numer seryjny oraz
    numer paragonu mam na zgloszeniu reklamacyjnym. teraz sklep twierdzi ze
    moze mi dac pieniadze i paragon (chyba duplikat?).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.01.12 20:32 Irokez
  • 18.01.12 20:42 K
  • 18.01.12 21:35 januszek
  • 18.01.12 22:54 K

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1