eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowego › Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Date: Wed, 18 Jan 2012 14:50:56 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <jf6ipi$4r4$4@mx1.internetia.pl>
    References: <jeifju$7pa$1@inews.gazeta.pl> <jek9qt$o4f$1@inews.gazeta.pl>
    <jeudck$ie9$2@inews.gazeta.pl> <jeuqlp$54v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-83-238-41-98.vccsystems.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1326894706 4964 83.238.41.98 (18 Jan 2012 13:51:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2012 13:51:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jeuqlp$54v$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:696305
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15-01-2012 16:17, Czeslawek pisze:
    > W dniu 2012-01-15 12:30, K pisze:
    >>> Korzystałeś z gwarancji czy z niezgodności z umową?
    >>>
    >>
    >> z gwarancji.
    > A przeczytałeś warunki gwarancji? Za gwarancję z reguły odpowiada
    > producent, a dla niego taniej i łatwiej jest dać nowy dysk niż oddawać
    > pieniądze.
    >
    > Kiedyś kupiłem sobie dysk 250GB na złączu ATA z 5 letnią gwarancją. Dysk
    > padł po dwóch latach, więc postanowiłem skorzystać z gwarancji i
    > zaniosłem go do sklepu.
    > W okresie kiedy ten dysk się uszkodził producent nie produkował już
    > takiego modelu i ciężko było dostać jakikolwiek dysk na złączu ATA. A
    > te, które można było nabyć miały pojemność 500 GB i kosztowały ok 2,5
    > razy tyle, co dałem za swój.
    > Po trzech tygodniach od dostarczenia dysku otrzymałem od sklepu
    > informację, że uszkodzenie zostało uznane i że zwrócą mi pieniądze, bo
    > producent takich dysków już nie produkuje.
    > Przeczuwając szwindel zażądałem dysku o nie gorszych parametrach lub
    > zwrotu starego dysku. Po dłuższej wymianie korespondencji otrzymałem
    > dysk 500GB ba złączu ATA. Podsumowując jestem prawie pewien, że
    > producent w ramach gwarancji wymienił dysk na 500 GB, a sklep próbował
    > na tym skorzystać.
    >

    sklep twierdzi ze dysk zostal zutylizowany przez gwaranta, ktory oddal
    pieniadze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1