  • Data: 2007-10-16 10:58:57
    Temat: Re: [crosspost] kaczynski i kasa na konto mamusi
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ncy6t4w0bi1a.nk1hvkes8k7k.dlg@40tude.net...

    > Ale to jest przecież dopuszczalne. Stąd analogia i do tego przypadku.
    > (Osobiście wolę konto OSOBISTE ;p)

    a jestes pewna ze to dopuszczalne?
    to ze jeszcze sie nikt do tego nie przyczepil, nie oznacza ze to ndopuszczalne

    pozatym piszesz o koncie malzonka, co jest jeszcze troche inaczej, bo masz
    wpspolnote maijatkowa, ale matka z synem, szczegolnie takim okolo 50tki nie ma
    wspolnoty majatkowej ;) w takim tego slowa znaczeniu

    > Swego czasu głośno było na ten temat, ale gdyby faktycznie byłoby coś na
    > rzeczy, sprawa by się była inaczej rozwiązała.

    hehehe :) nie w panstwie prawa i sprawiedliwosci

    > Ja nie uważam, że fakt prowadzenia wspólnego gospodarstwa (chyba, że
    > problem jest w tym, że NIE PROWADZĄ takowego) należy zgłaszać do US, nawet
    > w sensie darowiny, bo takową nie jest, skoro środki finansowe są
    > wykorzystywane w celach konsumpcyjnych.

    nie wiem czy sie orientujesz, ale to nie ty ustalasz prawo i przepisy, nie
    ustalasz co trzeba a czego nie, zglaszac, a rozmawiamy wlasnie o faktach a nie o
    tym co sie komu wydaje

    > Tu akurat, w sprawie konta pan K. niepotrzebnie się do tego przyznał ;)

    przyznal sie i to jest wazne, a smutne jest to ze nikt nic z tym nie robi