eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem › Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
  • Data: 2010-03-11 20:57:27
    Temat: Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hn98q4$4pe$...@i...gazeta.pl...

    > A i tak po wszystkim doliczyli mi ustawowe odsetki, na czym zarządca (?)
    > wspólnota (?) lepiej wyszli, niż gdyby pieniądze leżały na koncie.

    ja w podobnej sytuacji dogadalem sie z zarzadem co i jak splacac. wynajety
    administrator to tylko przedluzka rak wspolnoty reprezentopwanej przez
    zarzad wiec imho to nie oni decyduja czy mozna wplacic pozniej

    > Tak że trochę mi podpadli - do tego stopnia, że po dzisiejszej akcji mam
    > ochotę pofatygować się do nich i przyjrzeć się wydatkom na budki dla
    > ptaków
    > ("nie głosowanych")

    wydaje mi sie, ze wszystko powinno byc glosowane, budki to nie jest biezace
    zarzadzanie nieruchomoscia i czesciami wspolnymi

    > oraz na plac zabaw: ten ostatni wybudowany, po trzech
    > latach został zmieniony na nowy - w pizdu wywieźli huśtawki i piaskownicę,
    > wich miejsce postawili nowe, co kosztowało wspólnotę trzydzieści parę
    > tysięcy złotych.

    a to bylo glosowane? musialo byc! a jak bylo to musialo byc powiedziane
    czemu zmiana.
    zmiana wyposazenia placu to tez nie jest biezace zarzadzanie.
    moze stary przestal spelniac normy, ubezpieczyciel nie chcial juz
    ubezpieczac? w dzisiejszych czasach wypadek dziecka z uszkodzeniem ciala na
    takim placu to kaplica dla wlasciciela placu/wyposazenia

    w mojej wspolnocie jest 3 osobowy zarzad i kazda f-ra musi byc podpisana
    przez caly zarzad. tak jest od prawie 10 lat jak poprzedni zarzad narobil
    przekretow bo wystarczylo jak jeden czlonek sie podpisal.