  • 11. Data: 2009-01-27 16:15:57
    Temat: Re: [cross] odstąpienie od umowy kupna samochodu - kilka pytań
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "LETki" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:glinob$rsc$1@inews.gazeta.pl...

    > hehe, wiem, i tak naprawdę sam się z siebie śmieję w tym momencie.. ;)
    > pociesza mnie fakt pod=siadania auta, którym sie jaram tak na prawdę,
    > szkoda tylko sposobu w jaki wszedłem w jego posiadanie..

    No wlasnie, chyba zbyt "najarany" pojechales kupowac samochod i pewnie
    kulawego silnika nie dostrzegles.

    > ok, ale ten warsztat ma opnie jednego z lepszych w kraju..

    A kto tak twierdzi?

    Zawory nie wypalaja sie, od tak, w ciagu 100 km, byc moze tylko sie
    przywiesil. Co do naprawy sie nie wypowiem, bo nie wiem co dla Ciebie jest
    powazna naprawa i o czym powiedzial a co zatail. Endoskop do reki, dokladnie
    obejrzec i dopiero podejmowac jakies decyzje. Jesli to beda jednak wypalone
    zawory, to przy zakupie za slabo obadales auto i nie zauwazyles np
    wypadajacych zaplonow itp - a o to mozesz miec pretensje tylko do siebie.

    Picasso

  • 12. Data: 2009-01-28 07:47:23
    Od: "LET ki" <l...@g...pl>

    Pa_blo <m...@p...pl> napisał(a):

    > A kto tak twierdzi?

    W internecie wyczytałem ;)
    Jak chcesz to napiszę Ci na priv co to za firma - może mnie oświecisz.. (no
    offence)

    --
    pzdr
    LETki