  • 1. Data: 2009-01-25 21:09:17
    Temat: Ubezpieczenie budynków gospodarstwa rolnego (OC)
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Witam
    Trochę czytałem na ten temat ale nie znalazłem informacji o tym czy umowa
    zawarta z towarzystwem ubezpieczeniowym wygasa po śmierci osoby z którą
    była ona zawierana. Z tego co wiem to w przypadku braku pisemnego
    wypowiedzenia umowy jest ona automatycznie przedłużana na kolejne 12
    miesięcy. Tylko pytanie z kim skoro osoba już nie żyje?
    Czy nowa umowa musi być zawarta z włascicielem budynków gospodarczych czy
    może to być inna osoba zamieszkująca we wspólnym gospodarstwie rolnym, czy
    dowolna która chce za to zapłacić?

    --
    Scowron