  • Data: 2003-09-04 22:25:09
    Temat: Re: cofanie po ulicy jednokierunkowej
    Od: Adam Dyga <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gacek wrote:

    > Witam.
    >
    > Mam nastepujace pytanie:
    > Czy mozna cofac po ulicy jednokierunkowej?
    >
    > W kodeksie drogowym na ten temat nic nie ma.
    > Ja sadze, ze zakaz cofania wynika z tego ze to jest ulica
    > jednokierunkowa - wiec nie wolno jechac w druga strone niezaleznie od
    > ustawienia samochodu (przodem czy tylem). Ale ekspertem nie jestem, wiec
    > pisze na ta grupe.
    > a wiec:
    >
    > Czy (i dlaczego nie ;) ) mozna cofac po ulicy jednokierunkowej?

    Z tego co pamietam z kursu prawa jazdy (a bylo to juz 'jakis' czas temu) to
    facet na wykladach mowil, ze mozna cofac, ale krotkimi odcinkami...
    Tlumaczenie nie do konca mnie przekonalo, ale biorac przyklad ze zwyklej
    ulicy dwukiernkowej bedac na prawym pasie tez mozna cofac, do tego ile sie
    chce, mimo ze tak naprawde jedzie sie pod prad, tyle ze tylem. Z tego
    wynika na jednokierunkowej mozna - takie jest _moje_ zdanie i jesli kiedys
    bede musial to zrobic to nie bede sie zastanawial, o ile nie bedzie za mna
    zadnego samochodu.

    --
    pozdr
    adeon