eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobić w tej sytuacji... › Re: co zrobić w tej sytuacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobić w tej sytuacji...
    Date: Fri, 27 Jan 2006 19:03:17 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <drdn9a$eq8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <drbd4j$n8b$1@atlantis.news.tpi.pl> <drbnif$4ik$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <drdft4$g8u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bvp82.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1138385002 15176 83.29.213.82 (27 Jan 2006 18:03:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Jan 2006 18:03:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:362402
    [ ukryj nagłówki ]

    Pietrek_Kr [###krakus28no s...@o...pl.###] napisał:
    >> A to przeszlifowanie przeszkadza w normalnym użytkowaniu?
    > myślę ze tak, szkło jest mniejsze od drugiego, dwa, to zapłaciłem za
    > pełnowartościowy towar a odstałem wybrakowany, dla mnie to oszustwo,
    > Piotr

    No to korzystaj z prawa do żądania zwrotu [pieniędzy. Fakt, ze szkło
    jest szlifowane jest pośrednim dowodem, że przecież sam tego nie
    uszczerbałeś. W razie kłopotów skontaktuj się z rzecznikiem
    konsumentów na miejscu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1